Projekt pt.” Akademia Przyszłości w Gminie Sułów” jest realizowany przez Fundację Rozwoju Edukacji Małego Inżyniera w partnerstwie z Gminą Sułów, w okresie I.2024–XII.2025. Projekt skierowany jest do uczniów szkół podstawowych z Gminy Sułów (woj. lubelskie), znajdujących się w niekorzystnej sytuacji społeczno-ekonomicznej: Szkoły Podstawowej w Michałowie, Szkoły Podstawowej w Sułowie, Szkoły Podstawowej w Tworyczowie.
Cel główny projektu: Od 01.01.2024 do 31.12.2025 48 uczniów (ucz.) (24K;24M) znajdujących się w niekorzystnej sytuacji społeczno-ekonomicznej ze szkół podstawowych Gminy Sułów (woj.lubelskie) rozwinie kompetencje, umiejętności, uzdolnienia, zainteresowania uczniów poza edukacją formalną.
W projekcie przewidziano realizację bezpłatnych zajęć dodatkowych:
Projekt zakłada realizację poniższych rezultatów:
Serdecznie zapraszamy!
#FunduszeUE #FunduszeEuropejskie
Wartość projektu: 299 925,00 zł
Wysokość wkładu z Funduszy Europejskich: 269 925,00 zł
1. Projekt pt. "Włącz się w edukację w Szkole Podstawowej w Wietrzychowicach" jest realizowany przez Fundację Rozwoju Edukacji Małego Inżyniera w partnerstwie z Gminą Wietrzychowice, w okresie VI.2024 - VIII.2026. Wartość projektu:588 322,12, w tym wkład własny w postaci udostępnienia sal 34 650,00 zł (5,89 %).
2. Cel Projektu: Do 31.08.2026 w Szkole Podstawowej im. Stanisława Miłkowskiego w Wietrzychowicach (woj.małopolskie) poprawiona zostanie jakość i dostęp do edukacji włączającej poprzez wdrożenie następujących działań:
a) realizacja zajęć dodatkowych, wyrównawczo-dydaktycznych oraz pomocy psychologiczno-pedagogicznej dla uczniów;
b) realizacja wsparcia z zakresu przeciwdziałania dyskryminacji;
c) podnoszenie świadomości, umiejętności, kompetencji i kwalifikacji kadry w zakresie wsparcia ucznia ze specjalnymi potrzebami;
d) realizację działań o charakterze integrującym uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych ze społecznością szkolną;
e)wzmocnienie potencjału szkoły pod względem infrastruktury i wyposażenia, w tym adaptacja pomieszczeń;
f)wykorzystanie doświadczeń związanych z edukacją włączającą innych krajów europejskich.
3. Grupę docelową stanowi 80 uczniów i 19 nauczycieli Szkoły Podstawowej w Wietrzychowicach w przypadku uczniów będą to w szczególności osoby ze specjalnymi potrzebami w tym niepełnosprawnościami i niedostosowaniem społecznym.
4. Główne zadania projektu
W ramach projektu zaplanowano działania w obszarach tematycznych wynikających z diagnozy potrzeb oraz specjalnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych uczestników:
a)Zajęcia dla uczniów - wyrównanie szans edukacyjnych uczniów poprzez realizację zajęć z zakresu pomocy psychologiczno-pedagogicznej, rozwoju umiejętności radzenia sobie z emocjami i trudnościami, zajęć wyrównujących poziom edukacyjny z przedmiotów matematycznych, językowych.
b)Działania włączające - działania integracyjne, umożliwiające pełne i aktywne uczestnictwo w życiu szkoły oraz włączenie społeczne, połączone z rozwojem umiejętności i wiedzy z zakresu nauk ścisłych i technicznych.
c)Szkolenia dla nauczycieli - bezpośrednie wsparcie kadr szkoły objętej wsparciem w zakresie podnoszenia jakości edukacji włączającej oraz zwiększenie dostępności do kadry specjalistycznej na terenie szkoły.
d)Doposażenie pracowni - zakup sprzętu i wyposażenia niezbędnego do realizacji edukacji włączającej na terenie szkoły, w tym adaptacja pomieszczeń, celem prowadzenia terapii na jej terenie oraz dostosowania wyposażenia do potrzeb uczniów ze specjalnymi potrzebami.
Wsparcie wynika z przeprowadzonej diagnozy, a działania są oparte na założeniu wspólnego kształcenia i wychowywania wszystkich dzieci i uczniów, z uwzględnieniem zróżnicowania ich możliwości.
5. Główne rezultaty projektu
a) nabycie przez 64 uczniów kwalifikacji po opuszczeniu programu,
b) nabycie przez 16 przedstawicieli kadry kwalifikacji po opuszczeniu programu,
c) objęcie wsparciem 1 szk. kształcenia ogólnego. Serdecznie zapraszamy!
#FunduszeUE #FunduszeEuropejskie
Wartość projektu: 588 322,12 zł
Wysokość wkładu z Funduszy Europejskich: 495 390,84 zł.
Nazwa projektu: Wzmocnienie kompetencji kluczem do sukcesu w Szkole Podstawowej nr 31
Numer projektu: FEMA.07.02-IP.01-0173/23
Krótki opis projektu, jego cele i efekty:
”Wzmocnienie kompetencji kluczem do sukcesu w Szkole Podstawowej nr 31” jest realizowany przez Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Białołęka m.st. Warszawy, województwo mazowieckie, w partnerstwie z Fundacją Rozwoju Edukacji Małego Inżyniera, w okresie IX.2024–VIII.2026. Projekt skierowany jest do uczniów Szkoły Podstawowej nr 31 im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego.
Cel główny projektu: Od 01.09.2024 do 31.08.2026 w Szkole Podstawowej nr 31 im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie poprawiony zostanie dostęp do dobrej jakości kształcenia ogólnego, poprzez:
Wsparciem objętych zostanie 120 (60K;60M) uczniów i 3 nauczycieli (3K,0M).
Projekt zakłada realizację poniższych rezultatów:
#FunduszeUE #FunduszeEuropejskie
Wartość projektu: 663 315,00 zł;
Wysokość wkładu z Funduszy Europejskich: 331 657,50 zł
Nazwa projektu: Wzmocnienie kompetencji kluczem do sukcesu w Szkole Podstawowej nr 118
Numer projektu: FEMA.07.02-IP.01-0174/23
Krótki opis projektu, jego cele i efekty:
Projekt pt.: ”Wzmocnienie kompetencji kluczem do sukcesu w Szkole Podstawowej nr 118” jest realizowany przez Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Białołęka m.st. Warszawy, województwo mazowieckie w partnerstwie z Fundacją Rozwoju Edukacji Małego Inżyniera, w okresie IX.2024–VIII.2026. Projekt skierowany jest do uczniów Szkoły Podstawowej nr 118 im. Przyjaciół Mazowsza.
Cel główny projektu: Od 01.09.2024 do 31.08.2026 w Szkole Podstawowej nr 118 im. Przyjaciół Mazowsza poprawiony zostanie dostęp do dobrej jakości kształcenia ogólnego, poprzez:
Wsparciem objętych zostanie 120 (60K;60M) uczniów i 3 nauczycieli (3K,0M).
Projekt zakłada realizację poniższych rezultatów:
#FunduszeUE #FunduszeEuropejskie
Wartość projektu: 667 887,75 zł;
Wysokość wkładu z Funduszy Europejskich: 333 943,88 zł
Nazwa projektu: Nowoczesna edukacja w Szkole Podstawowej nr 1 w Ząbkach
Numer projektu: FEMA.07.02-IP.01-0180/23
Krótki opis projektu, jego cele i efekty:
Projekt pt.: ”Nowoczesna edukacja w Szkole Podstawowej nr 1 w Ząbkach” jest realizowany przez Miasto Ząbki, województwo mazowieckie w partnerstwie z Fundacją Rozwoju Edukacji Małego Inżyniera, w okresie VII.2024–VI.2026. Projekt skierowany jest do uczniów Szkoły Podstawowej nr 1 im. generała Franciszka Kleeberga w Ząbkach.
Cel główny projektu: Od 01.07.2024 do 30.06.2026 w Szkole Podstawowej nr 1 im. generała Franciszka Kleeberga w Ząbkach poprawiony zostanie dostęp do dobrej jakości kształcenia ogólnego, poprzez:
Wsparciem objętych zostanie 120 (60K;60M) uczniów i 6 nauczycieli.
Projekt zakłada realizację poniższych rezultatów:
Serdecznie zapraszamy!
#FunduszeUE #FunduszeEuropejskie
Wartość projektu: 667 833,75 zł
Wysokość wkładu z Funduszy Europejskich: 333 916,88 zł
Nazwa projektu: Nowoczesna edukacja w Szkole Podstawowej nr 6 w Ząbkach
Numer projektu: FEMA.07.02-IP.01-0181/23
Krótki opis projektu, jego cele i efekty:
Projekt pt.: ”Nowoczesna edukacja w Szkole Podstawowej nr 6 w Ząbkach” jest realizowany przez Miasto Ząbki, województwo mazowieckie, w partnerstwie z Fundacją Rozwoju Edukacji Małego Inżyniera, w okresie IX.2024–VIII.2026. Projekt skierowany jest do uczniów Szkoły Podstawowej nr 6 im. Małgorzaty Dydek w Ząbkach.
Cel główny projektu: Od 01.09.2024 do 31.08.2026 w Szkole Podstawowej nr 6 im. Małgorzaty Dydek w Ząbkach poprawiony zostanie dostęp do dobrej jakości kształcenia ogólnego, poprzez:
Wsparciem objętych zostanie 120 (60K;60M) uczniów i 6 nauczycieli.
Projekt zakłada realizację poniższych rezultatów:
Serdecznie zapraszamy!
#FunduszeUE #FunduszeEuropejskie
Wartość projektu: 667 113,80 zł
Wysokość wkładu z Funduszy Europejskich: 333 556,90 zł
Strona 1 z 2